luni, 28 martie 2011

what I feel like dooing...

Avand in vedere ca afara it's raining cats and dogs astazi nu am chef de nimic. Tot ce imi doresc este sa lenevesc in fata televizorului, tolanita pe canapea cu pisicutele mele catarate pe mine, sa citesc Moby Dick de care m-am apucat aseara un picut....sa sorb un ceai bun (mi-am luat teekanne verde zen, cu mango)...nici n-am pretentii....ai?
Dar m-am programat la tuns, deci trebuie sa ma duc pe ploaie, si sper sa nu dureze foarte mult, ca schimbarea asta de ora m-a dat tare rau peste cap....
google images
In plus, nu mai avem nici de mancare acasa....deci va trebui sa si gatesc ceva....ma gandesc la niste paste (delicioase si usor de facut).....hmmm??
 Dap, cred ca asta o sa fac...mi-e pofta de paste (de fapt mi-e pofta tot timpul de paste) si sunt si foarte usor de facut.
Gata , m-am decis!
In rest....intentionez sa petrec o seara linistita lecturand, sa ma odihnesc, pentru ca poimaine merg la Teatrul German la piesa Mountainbikerii (vezi la link-urile mele) si joi merg la Casa Adam Muller Guttenbrunn la Festivalul Filmului Francofon (http://www.timisoaraazi.ro/index.php?art=4854) sa vad doua filme, sa imi mai "dezmortesc" franceza, ca raman in urma....deci ma asteapta o saptamana plina. Sper sa se indrepte vremea intre timp, e total neplacut sa te plimbi cu motocicleta prin ploaie..
In afara de cele de mai sus....seara placuta si ....

4 comentarii:

  1. cred ca joi vei apuca sa vizionezi doar un film....cel de la 20 30. Ma indoiesc ca pe ala de la 18 il mai prinzi...tinand cont ca scapi de la lucru la 18:15.....sau poate esti si tu un fel de Chuck Norris! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Finule te inseli...joi Ana sta pana la 5 daca vrea si fac eu mapa ....nimik nu sti....finule tu de ce nu ii dai la Ana reteta ta de pizza cu blat portocaliu?....eu zic ca merita postata avem si poza :)...
    Trebuie sa vorbim cu Busu sa schimbe vremea ca si pe mine ma dispera deja parca as fi in Anglia numa ploi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, da "finule" ...nimic nu stii cand e vorba de chiulit de la munci...si ce pizza cu blat portocaliu????? vreau sa vad/degust asa ceva????

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.facebook.com/album.php?aid=35787&id=100000583211026#!/photo.php?fbid=188376137858492&set=a.154601827902590.35787.100000583211026&theater

    Aici vezi poza si prin commenturi gasesti si reteta originala. Reteta proprie! in cazul in care ai ceva nelamuriri....suna-ma! :))

    RăspundețiȘtergere