joi, 24 martie 2011

a cock in a frock on a rock...

....am izbucnit instant in ras cand am auzit expresia ieri la televizor....spusa de Bernadette cand Mitzi i-a impartasit ei si Feliciei ca si-a dorit dintotdeauna sa se imbrace in cea mai luxoasa rochie si sa urce stancile din desertul australian....
Cel mai tare este faptul ca.....Mitzi chiar reuseste, impreuna cu celelalte 2 "fete".....
google images
...Mitzi e un El, la fel si Felicia, iar Bernadette e un transsexual.....care si-a taiat.....
Dar sa revenim...imaginile din filmul The adventures of Priscilla, queen of the desert sunt superbe.....dar mai ales costumele si machiajele sunt geniale:
google images
....si povestea are un mesaj profund, pe langa tot glamour-ul evident....
google images
...si anume felul in care sunt tratati homosexualii; adica fie sunt iubiti, fie sunt urati la maxim, nu exista cale de mijloc.
Oricum, cine a facut costumele din film a avut o imaginatie debordanta, uite:
google images
....sau preferata mea:
 
google images
....si eu am stat vrajita in fata televizorului pana s-a terminat filmul. Machiajul a fost fenomenal de asemenea:
google images
si cel mai tare mi-a placut stilul inofensiv, curat si "roz" in care au fost expuse cele trei fete; asa cum nu mai vezi in filmele de azi.
M-a socat evident sa il vad in rolul lui Mitzi pe Elrond din Lord Of The Rings....adica pe Hugo Weaving, dar trebuie sa marturisesc ca m-a impresionat total!
Faza cand Felicia sta sus pe autobuz si canta o arie din Traviata m-a dat gata....
google images
....si am ras de m-am prapadit cand Bernadette, cat era ea de finuta, l-a snopit in bataie pe un miner...super tare!
Am retinut o multime de scene si replici, si sper sa fac rost de film, deja mi-am rugat prietenii sa-l caute, m-as mai uita de 100 de ori la el....n-am mai vazut de ceva timp un film cap-coada, si cu atat mai putin unul asa bun....

Last, but not least....vreau sa aduc un omagiu uneia dintre cele mai frumoase femei de pe planeta (despre care o sa scriu curand un post intreg, asa cum se cuvine Cleopatrei), care nu necesita nici un fel de prezentare:
google images


In rest....bisous la toata lumea!

Un comentariu:

  1. Tare simpatici "domnisoarele"...cred ca e un film din care ar putea sa se inspire si Naomi a noastra :P sigur ar avea un machiaj imaculat....

    RăspundețiȘtergere