miercuri, 2 martie 2011

I wish...I wish....I wish....

Astazi n-am avut deloc pofta de munca. Am facut strictul necesar si restul l-am lasat pe maine in speranta ca o sa imi vina maine cheful de a munci ca o nebuna...Lucru de care ma indoiesc, avand in vedere peisajul trist de afara...
Asa ca stau in birou si visez la....
.....bineinteles un refugiu (chiar si verde daca nu roz), un castel in varf de deal cu sali imense de marmura si o biblioteca inalta si calduroasa tapetata cu carti, la pantofi Chanel si D&G si la un chihuahua imbracat ca o printesa (desi prietenul meu n-ar fi niciodata de acord).
Alte mici indulgente pe care le visez acum (daca si-asa n-am chef de altceva decat de vise) contin multe fructe de mare si creveti si...pasteeeeeeee...
google images

...mda...sunt foarte mare amatoare de paste. Chiar ii spuneam prietenului meu zilele trecute cand eram la cumparaturi ca asa cum el saliveaza la raionul cu sunci eu salivez la cel de paste. Ciudat, nu? Doar nu sunt preparate; dar eu salivez totusi. Si la raionul de legume congelate...si la cel de sosuri chinezesti.....etc...
Dar daca ma gandesc bine....ar merge mai bine la ora asta toate cele de mai jos..la care am salivat instant cand am vazut fotografia...
google images
......si un ceai bun...

google images
.....si cautand poze cu ceaiuri, am dat peste noua mea mantra zilnica, pe care intentionez sa o folosesc ori de cate ori ma voi enerva de ceva la birou:

Asa-i ca e super tare???
Ma si vad pe o bancuta in parcul castelului din foto de mai sus...savurand un ceai bun si o carte si mai buna...am citit despre o carte in Elle (uimitor, stiu, dar am observat ca si revistele glossy scriu despre carti! sau cel putin Elle); si anume :
ed. Humanitas 
si abia astept ziua de salar sa mi-o comand :D.
Pana atunci continui sa visez cu ochii deschisi si sa postez alte lucruri dragute pe aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu