vineri, 4 martie 2011

food and something else...

Ieri am avut o revelatie de autocunoastere. Mi-am dat seama ca sunt absolut pretentioasa! Pretentioasa in materie de mancare, ceaiuri, carti, pantofi,...barbati chiar!..:))
Dar nu e un lucru rau, nu?
Cum ziceam mai demult, am inceput sa colorez si mi-am comandat de pe un site deja 3 carti de colorat (cea de acasa e aproape plina), am primit si cartea de povesti sasesti din Transilvania (e absolut superba si povestile extraordinare) si mi-am comandat o carte de benzi desenate in limba germana de Johann Vilde. Abia astept sa le primesc! Si abia astept sa ma duc acasa la sat sa scotocesc prin cartile din copilarie. In curand voi mai avea nevoie de un corp de biblioteca aici, deja nu mai am loc.
Aaaaaaaaaa, si mi-am primit aseara cadoul de 8 Martie de la iubi meu:
...asa arata, dar poza nu e facuta de mine, eu i-as fi pus mai artistic...:D. Din poza asta nu se vede cat sunt de draguti de fapt. Am avut noroc sa ii gasesc, cred ca m-am invartit jumatate de ora in jurul cutiilor cu pantofi Patrizia Rigotti pentru ca nu avea pentru nici un model care imi placea marimea 35, dar intr-un final glorios am plecat cu gura pana la urechi din magazin si strangand la piept pretioasa cutie....
           Am fost aseara la cumparaturi cu al meu....am luat mancare cat pentru o luna, de data asta pe gustul meu. Creveti, fructe de mare, paste, pui, sos de rosii pentru paste, sos Uncle Ben's (dupa care mooooor) dulce-acrisor si sechuan, mirodenii etc.
google images

Vreau sa gatesc ceva bun in seara asta, o supa de creveti, ceva de genul asta:
google images
cu taitei din orez si la felul doi legume cu creveti (bineinteles) si cu orez. Ma gandeam la ceva de genul:
google images
in loc de broccoli am luat conopida, mi s-a parut prea lesinat...dar improvizez eu cumva, ca am si zucchini, dupa care sunt moarta...:D. Salivez deja....Azi la pranz am mancat ravioli cu branza, peste care am pus iaurt si branza de vaci, si cu salata de ardei capia si rosii pe langa. ffff bun!
In general ma feresc sa mananc miercurea si vinerea carne, dar de la creveti nu m-as putea abtine nicand, mai ales ca am cumparat aseara proaspeti, care arata cam asa:
google images
N-am mai gatit decat decorticati, dar trebuie sa ma documentez cum ii fac si pe astia. Si uite ce inspiratie am gasit cautand poze pe net (toate pozele de mai sus sunt gasite pe google, nu imi apartin); btw trebuie sa imi cumpar aparat foto, neaparat!...dar sa revin:
google images
yummy, nu?
Si aici ar merge bine zucchini, uite:
google images
Ce-ar fi sa pun pe langa si creveti? fara mozzarella, evident!:D.
Gata!Destul! Ma ia foamea, si e inca prea devreme! Weekend placut la toata lumea!

Un comentariu:

  1. Na fain! e abia ora 9 dimineatza si eu salivez aici citind articole de genu asta....

    RăspundețiȘtergere