luni, 7 martie 2011

les bandes dessinees....

Mi-am redescoperit o pasiune din copilarie: benzile desenate; mai exact cartile de benzi desenate! Deja mi-am comandat de pe net 2 bucati:
anticariatultau.ro
si...:
anticariatultau.ro
Prima carte e din 1977 si e in limba Germana si cea de-a doua din 1975 si e in Italiana. Super, nu?
De-abia astept sa le primesc!!! Cand m-a sunat unul dintre vanzatori, m-a intrebat ce ii place copilului meu, ca are mai multe feluri de benzi desenate si cand i-am zis ca sunt pentru mine mi-a zis ca si el e colectionar, dar ca unii oameni in general nu recunosc faptul ca le plac benzile desenate. Sincer, nu inteleg de ce, sunt ca oricare alte carti, in cazul in care sunt de calitate. In plus, cele vechi sunt asa de frumos desenate si in anii 70 sunt convinsa ca desenatorii nu foloseau calculatorul, deci sunt cu atat mai pretioase!
In alta ordine de idei, am descoperit ceva dragut: un site unde pot face colaje de imagini care imi plac. Inca nu stiu sa il folosesc la maxim, uite ce mi-a iesit la prima incercare:
by me on polyvore
va trebui sa il explorez mai mult, dar nu-i asa ca e dragut? Am adunat o gramada de bijuterii ce mi se par interesante si le-am pus in aceeasi poza. Mai nou mi-am descoperit o pasiune pentru bijuterii in forma de animale, pasari sau alte vietuitoare, precum si orice ale obiecte neobisnuite pentru a fi transpuse in bijuterii.
Toate acestea fiind spuse mai am de asteptat o ora jumate si plec si eu de la servici....seara faina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu