joi, 10 martie 2011

astenie de primavara.....

Cred ca putem afirma ca de vreo doua zile a venit primavara...soare, caldurica, chef de plimbari prin parc.....si nici un strop de chef de munca.....
google images

....asa debuteaza chez moi acest sezon...Destul de trist, nu? Mai ales ca nici cu iubitul nu ma pot da... asteapta si el saracul revizia de primavara. Trebuie sa il incalt cu noile cauciucuri, sa ii schimbam uleiul si simeringurile de la furca, sa reglam tachetii si sa curatam carburatorul, si o sa fie ca nou:D. Si atunci o sa ma pot plimba pe unde vreau eu! bineinteles in timpul ramas la dispozitie dupa servici...Deja ma gandesc cum o sa ma echipez cand o sa vin cu el la lucru.....oricum, va fi probabil ceva mix intre...
google images
si oricare dintre astea....
google images
 ....dar sunt increzatoare ca ma voi descurca, mai ales ca am genti mari la motor,unde  imi incap multe chestii.....:D.
Am fost aseara la croitoreasa, mi-am scos haina a la Michael Jackson, cum ii zic unii, arata extraordinair, o sa o pozez in weekend si o sa ma chinui sa pun si aici vreo poza-doua; si mi-a luat masurile pentru urmatorul proiect: o rochie din imitatie de piele!!! neagra!!!, care arata cam asa:
google images
si care pe mine va arata bestial. Sunt modesta, asa-i?
          De asemenea, tinuta castigatoare  pentru azi este:
made by me on polyvore.com
..cu mici deosebiri irelevante.
In rest, astept sa vina seara sa ma apuc de colorat in cartile de colorat ce mi le-a scos azi de la posta si deci sa se faca ora 6 sa plec acasa, sa vina ziua de maine cand mergem la Dancing Queen la Opera...
from the official site of the Timisoara Opera House
...sa vina weekendul sa merg acasa la sat...sa vina VARA!!!!
Destul am aberat si pentru ziua de azi, ma apuc de treaba si doresc la toata lumea un inceput de primavara excelent! In rest...............:

4 comentarii:

  1. ....astenie, primavara, soare....toate ca toate dar pantofii aia cu tinte sunt super tari....imi imaginez ce fain poti sa lovesti cu tocul cand te supara iubitul .....:))

    PS : Asteteptam poze cu tine in noul sacou Michael si in noua rochie neagra si f f f sexy !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. =))
    ok ok promit
    numai sa termine rochia:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Auzi?!?! Tu ai sunat mecanicul inainte sa postezi chestia asta? De unde ai scos chestiile alea cu tacheti, injectoare, valve, fulii si chiuloase???
    Hai ca incepi sa-ti mai revii.... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa, doar pentru ca m-ai provocat, nu ca ar trebui neaparat sa iti dau replica....stiu si singura ce sunt alea, nu am sunat mecanicul! Imi revin, imi revin....ca vine Primavara!! si o sa pot sa ma dau cu motorul!!! evident....cu pantofi cu toc in geanta!

    RăspundețiȘtergere