marți, 8 martie 2011

what I would wear today...

what I would wear today...
what I would wear today... by Anamaria1983 featuring gold tops
Cam asa m-as imbraca azi...daca mi-as permite:D. Dar cum visatul e pe gratis, salivez la cele de mai sus. Si a-propos de salivat, am facut aseara niste creveti fierti cu mirodenii de ne-am lins degetele pe urma....
O fi azi 8 Martie, bla bla, dar sincera sa fiu nu simt aerul festiv, din contra sunt total dezamagita si indispusa, asa ca astept sa se tarasca orele pana plec acasa. Poate ma lasa si pe mine sa plec la 5....macar atat sa castig pe seama zilei asteia fara nici un rost. Azi implinesc 6 ani de cand lucrez la actuala firma si mi-am dat seama ca nu mai am chef...:)). Pur si simplu m-am plictisit. Am nevoie de o schimbare, asa ca am aplicat la un job; sa vedem ce iese...Parca as schimba aerul....Pana atunci...
Dream on, keep calm and make tea!

Un comentariu:

  1. http://www.tabu.ro/articol_6294/calendarul_2010_united_bamboo_cu_pisici_fashioniste.html


    Aici poti sa vezi cum ar vrea pisicile tale sa le imbraci astazi ..:P ...ups..aicea sunt 3 pisici cred ca ar trebui sa iti mai cumperi inca una :P

    RăspundețiȘtergere