miercuri, 3 august 2011

red love affair .............


Azi am o pofta nebuna sa ma plimb....nu stiu de ce am senzatia de parca  ar fi vineri....:D
Mi-am "pictat" unghiile rosu aprins, culoarea cherry if you wish...
google images

 si daca nu as fi la lucru mi-as fi facut si buzele asa:
google images
...dar nu-mi place sa ma rujez la birou, prefer un gloss transparent cu nuanta de roz. Doar in weekend ma dau cu un ruj ca cel de mai sus; desi trebuie sa recunosc ca mi-a trebuit ceva curaj pana sa ma hotarasc sa ies prima data cu el pe buze in lume...si prima data a fost de Halloween...doar pentru ca nu am avut tupeu...dar acum il folosesc in fiecare weekend! Cum e si vorba...."Inceputul e mai greu"...

Astazi ma inveseleste sima inspira culoarea ROSU. E una dintre preferatele mele, desi recunosc ca nu am prea multe lucruri in aceasta culoare, dar intentionez sa schimb situatia chiar de astazi!

De ce? pentru ca Rosu inseamna viu...
google images
...si viata buna...
google images
 pentru ca pentru mine o masa buna trebuie sa contina o feliuta de branza buuuna si un pahar frumos cu vin parfumat...
yahoorecipe.com
pentru ca este culoarea sosului de rosii, fara de care nu imi prea pot imagina felul meu de mancare preferat: pasta...
lula magazine site
pentru ca e culoarea de pe coperta de luna asta a revistei LULA, pe care tare mi-o doresc..

lula magazine site
pentru ca imi plac palariile turbate...
www.thecherryblossomgirl.com
si parul roscat desi nu indraznesc sa ma vopsesc.....:D
lula magazine site
...pentru ca imi plac acadelele..si ochelarii de soare de mai sus imi amintesc de copilarie...

google images
si cartile cu coperta rosie ma tenteaza la citit....
google images
...pentru ca fructele rosii sunt cele mai bune...si dintre ele cea mai buna este zmeura....yum yum...

theblondesalad.com
si pentru ca mie cei mai sexy pantofi mi se par cei rosii (btw cei de sus sunt conceputi de Chiara Ferragani de la www.theblondesalad.com, unul din blogurile pe care le urmaresc cu sfintenie zilnic)......
google images
si pentru ca asa arata parfumul meu preferat (Nina by Nina Ricci), si sticluta cea mai inspirata...dupa umila mea parere...

google images
.....si ca sa fiu in ton cu vremurile, pentru ca sunt tare in voga filmele/cartile cu vampiri (desi eu nu sunt fan), m-am gandit sa pun si foto de mai sus, pentru ca mi-a sugerat ca blood is life and life is in blood.
google images
...si pentru ca bujorii in obrajori inseamna copilarie, inocenta si sanatate; si mai ales bucurie, pentru ca, asa cum spunea Audrey,

                                                       "..happy girls are the prettiest girls"




3 comentarii:

  1. O postare super azi..La fel de super ca si celalata, la fel de indraznete idei ca si de obicei.. Felicitari!!! Sa zic si eu cateva cuvinte despre culoarea "rosu":
    - Se spune ca atunci cand vezi culoarea rosie inima incepe sa bata mai repede.
    -Rosu inseamna, in limba rusa de asemenea si “frumos”.
    -Cuvantul “rubin” vine din cuvantul latinesc Rubens, care inseamna “rosu”.
    -Este un mit acela ca taurii devin furiosi la vederea culorii rosii, acestia nu disting culorile.
    -Culoarea traditionala a rochiilor de mireasa in China este rosie, caci se spune ca aceasta culoare poarta noroc.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ups..ma corectez ca sa nu zica lumea ca sunt neam cu Gutza..culoarea rosie :)) vroiam sa zic:P

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    e bine si culoarea Rosu...stai linistita, din punctul meu de vedere e una dintre cele mai vesele culori, te binedispune imediat, si asta este cel mai important, nu?

    RăspundețiȘtergere