marți, 9 august 2011

what I did last weekend....

Stiu ca trebuia sa scriu ieri despre ce am facut in weekend-ul trecut, dar am fost prea entuziasmata de poza lui Eisidisi ca sa nu ii dedic lui primul post pe saptamana asta...asa ca o sa va spun azi ce am facut in weekend.
Asadar, vineri am ajuns acasa cu o pofta nebuna sa incerc una din retelete lui Fashenzine, o domnisoara al carei blog il urmaresc zilnic...si prin urmare m-am dus la cumparaturi...
...si pe langa bilute colorate, praf de copt si fructe s-a strecurat in cosul meu si....

ELLE romanian issue
....pe care evident ca am 'devorat'-o weekendul asta.
Dap, pe langa
...pe care o citesc in prezent imi face placere sa citesc si reviste glossy, dar in special Elle Romania. Ma tenteaza bineinteles si altele, de exemplu am vazut Vogue Franta, dar avea un pret ridicol, ceea ce mie sincer mi se pare o nedreptate. Ok, e adevart ca obrazul subtire cu cheltuiala se tine, dar daca si revistele, si cartile costa o mica avere (cam cat banii pe care ii dai intr-o saptamana pe mancare...), unde o sa ajungem oameni buni???
Asa ca mi-am retras mana de parca m-ar fi ars Vogue-ul frantuzesc si mi-am luat doar revista pe care o cumpar in fiecare luna: ELLE.
Dar sa revenim la realizarile mele, si prin urmare am ajuns acasa cu toata "prada", am facut cupcakes si am dat la prieteni, primind muuulte complimente in schimb (thank you all!), dar mi-am pastrat si mie o parte...pentru micul dejun de a doua zi, cand mi-am incantat prietenul si propriile papile gustative cu cupcakes-urile facute de manutele mele alaturi de o cana de lapte...
...si bineinteles alaturi de ELLE, la mine pe balcon, pe racoare si impreuna cu pisicutele mele dragi.
 Este foarte adevarat ca daca incepi o zi bine, se si termina cu bine...sambata seara am fost pe langa Timisoara intr-o poiana unde ne-am distrat de minune cu mai multi prieteni, am avut si foc de tabara si am dormit la cort. Am cateva poze, doar ca nu am apucat sa le dau jos de pe telefon....dar vor urma...
Iar duminica dimineata, mai exact pe la 12 cand am ajuns acasa, am "preparat " un mic dejun asa cum fac si in timpul saptamanii:
...doar ca bineinteles ca nu servesc si carti....:D
Albumul cu Roma in limba Franceza l-am pus pentru ca m-a apucat nostalgia dupa Orasul Etern, iar cartea lui Umberto Eco este cea primita cadou de la o prietena care s-a intors nu demult de acolo...Multumesc!
Vreau sa mentionez ca gemul este de cirese, facut de Moi!
De fiecare data cand merg pe undeva imi cumpar cel putin o carte, si asta trebuie sa fie intr-una din limbile pe care le cunosc. Mi-am luat din Viena carti in Germana, dar si in Franceza, la fel am facut si la Roma, pe langa o carte in Italiana si mai multe in Engleza, am luat si una in Germana; si asa fac mereu, cred ca asa o sa previn sa "rugineasca" prea tare vreuna din limbile care imi plac. Dar, cum am mai spus si mai demult, la Italiana sunt inca la inceput de drum....dar se merita! O limba fooooarte frumoasa!
photos by: anasblogana.blogspot.com
Si daca tot am fost la capitolul photoshoot, am pozat si cateva fructe...doar asa....de placere!
et a binetot!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu