miercuri, 6 aprilie 2011

beauty and the briefcase...

...este unul dintre filmele la care m-am uitat recent.
google images

Foarte dragut! Cu Hilary Duff in rolul principal-Lane Daniels, una dintre actritele mele preferate, atat ca stil; cat si ca atitudine. Tipa chiar isi cauta de treaba. Canta, joaca in filme, are propria linie vestimentara, actiuni de caritate, parfumuri si mai ales, m-a dat gata cu Elixir, prima ei carte!
Pe langa subiectul filmului, si anume cum ajunge o fashion editor sa lucreze la o firma de investitii corporatiste, fiind de fapt undercover pt a scrie un articol pt Cosmopolitan despre cum sa gaseasca barbatul ideal in costum, m-a fermecat si garderoba pe care eroina mea mi-o flutura pe la nas pe tot parcursul filmului. Avand in vedere ca Lane se angajeaza ca asistenta unui director executiv (ca si mine), tare mi-ar place sa ma inspir un pic din tinutele ei. Bineinteles ca nu pot avea inconfundabilele fuste Herve Legere
google images
....dar asa ceva mi-as putea ruga croitoreasa (pardon, designerul vestimentar) sa imi faca; avand in vedere ca Gabi a mea e foarte priceputa:
google images

Bineinteles, iubesc pantofii din poza asta! Trebuie neaparat sa imi iau o pereche asa "nude".Merg la orice!
Anyway, sa revin...Lane ajunge (trisand!) sa lucreze la aceasta firma super serioasa, unde majoritatera angajatilor sunt barbati, iar putinele femei care lucreaza acolo "are not even trying", dupa cum spune chiar ea. Bineinteles ca se descurca si in fiecare zi invata tot mai multe, este implicata in proiecte si isi ajuta foarte mult echipa in materie de creativitate pentru prezentari, facandu-le mai colorate, mai vizuale. Toate acestea in timp ce se imbraca bestial!
google images
Mai gaseste cineva in afara de mine look-ul asta de mai jos super indraznet dar super reusit??
google images
Partea faina e ca se poate vedea tot filmul pe youtube, desi pe bucati, dar complet. Il recomand pentru destindere, are o doza buna de umor, ca mai toate filmele lui Hilary si e simpatica, ca de obicei.
In rest...mai scriu si maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu