marți, 12 aprilie 2011

Il nome de la Rosa

Am terminat duminica de citit, pentru a doua oara, Numele trandafirului, de Umberto Eco. Pentru a doua oara pentru ca m-a fascinat de prima data, dar nu pot spune ca am inteles-o 100%. Si probabil ca nici de data asta nu am cuprins intrutotul sensurile din aceasta carte, atat este de plina de simboluri, idei ascunse si ideologii, incat trebuie sa ai o cultura generala extraordinar de vasta ca sa o cuprinzi. Asta ma si fascineaza in asa masura la aceasta carte, faptul ca pe masura ce imi imbogatesc cunostiintele pot cuprinde mai mult si mai mult din carte.Ma intreb daca o sa o citesc peste alti 5 ani (ceea ce intentionez), oare o sa o mai inteleg la inca un nivel? In sus sau in jos? ....
Official book cover, Ed. Polirom

Eu sper ca in sus, sper ca peste alti 5 ani sa am si mai multe cunostinte, sa fi citit multe carti in continuare, mai ales ca anul trecut m-am alarmat cand am tras la final linie si mi-am dat seama ca am citit sub 10 carti in tot anul! Rusine sa-mi fie! M-am decis ca anul asta sa recuperez; si am inceput in forta...
Pot spune ca daca reusesc sa citesc in fiecare luna cel putin o carte o sa ma declar multumita, avand in vedere cat de putin timp am la dispozitie pentru lectura. Si cand spun carti nu ma refer la Moby Dick sau Muc cel mic (pe care il scot azi de la posta!!)
coperta originala ed. Corint Junior
Asta este cadoul pe care mi-l fac de Iepuras...aticipat un pic....ce-i drept, dar o sa ma bucur tare de el! Stiu....stiu,......ca e o carte de povesti!.....dar nu am rezistat cand am vazut desenele....stiu si ca e gresit sa iti minti toti colegii de servici ca tu cumperi carti pentru nepoate cand de fapt tu te bucuri prea tare pentru ele.....stiu ca in loc sa cumpar carti de povesti nepoatelor mele imi cumpar mie....dar o sa le iau si lor! Promit! in momentul in care vor incepe sa aprecieze cartile....
Intre timp....inca mai visez la........:
coperta originala, ed. Vellant
.....dar cred ca va trebui sa astept pana la Craciun sa mi-o fac cadou! Aaaaaaa, si vreau sa imi comand urmatoarea chestie, in momentul in carevoi fi acoperit toata "gaura" din cardul de credit....
Lula Magazine, photo sourse: Lula site

......care ma va costa aprox 150 Ron, pentru 2 reviste, dar merita!!!
Dar uite ca de la o carte docta am ajuns la o revista de moda....dar ce pot face??? asta sunt eu! un mic amestec din toate!
Un singur lucru mi-a devenit cert de-a lungul timpului: imi place sa visez, sa uit de ce este in jurul meu si sa ma "cufund" intr-o lume ascunsa, roz cu galben si verde, asa cum mi-o visez si mi-o creez eu insami. O lume fara bariere, unde pisicile rad iar cainii vorbesc, unde oamenii se iubesc si nu se cearta....... sau o lume cu intrigi si actiune care sa ma tina cu sufletul la gura, unde sa alerg impreuna cu personajele bune de oameni rai, unde orice mister se dezvaluie treptat si chinuitor de incet, incat iti este pusa mintea la contributie.....in functie de ce stare de spirit am!
In timp ce scriam aici mi-a venit cartea!!!! Vreau sa spun ca e mai frumoasa decat ma asteptam!!!! cel mai frumos cadou pe care mi-l putea aduce Iepurasul!! Multumesc Iepurasule!!!
Si pana la urmatorul cadou....

Un comentariu:

  1. Incepi sa revii pe linia de plutire...ne-ai terorizat cu papuci, pantofi, sandale, tzoale, cercei si alte accesorii si filme cu travestiti si homosexuali....
    Se pare ca shock-ul de ieri ti-a prins bine! :))
    Felicitari pentru post....a venit primavaraaaa!!!!! :))

    RăspundețiȘtergere