marți, 11 octombrie 2011

cand se schimba ora?......

A venit toamna, si nu numai atat, ci chiar de ziua mea (in 8) mi s-a parut ca afara era gerul de pe lume!! Imi era prea frig si sa ies pe balcon sa mai aduc cate o bere la vreun invitat... ca, deh...am vrut sa sarbatoresc "imbatranirea"cu armata de prieteni...asa ca am chemat vro 20 de bucati pe la noi...sa bea in sanatatea mea....:). ei bine, pe aceasta cale vreau sa le multumesc si pentru participare...si pentru MINUNATELE cadouri pe care mi le-au facut (promit solemn sa le fac poze la toate...pana nu mananc ciocolata...si nu se ofilesc florile...)!!! Si pentru ca nu mi-a fost de ajuns.....duminica au mai venit cativa...intarziati....si am tras un karaoke miorlait de cred ca si acuma ma injura vecinii...dar nah...odata implineste omu' 28 de ani....
Multumesc multumesc multumesc tuturor, stiu ca ati venit cu sufletul deschis, sper ca v-ati simtit bine si va doresc tot binele din lume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu