vineri, 27 mai 2011

...weekend...again...

si iata ca a mai trecut o saptamana...aglomerata, innebunitoare, stresanta...in care n-am reusit sa scriu nimic. Am racit de doua zile si ma simt oribil, nici nu am venit bine la servici ca vreau sa plec...si mai am 8 ore de stat! Trista postare si demoralizatoare, stiu....dar nu ma pot abtine...avand in vedere ca de-abia imi tin ochii deschisi din cauza febrei. Dar o sa iau un pumn de pastile si-o sa-mi treaca!
SINGURELE lucruri care m-ar binedispune in momentul de fata ar fi:
google images
...sa stau tolanita intre perne....in dormitorul asta inundat de lumina...
thecherryblossomgirl.com
sa citesc ceva interesant dar simplut....
google images
....as sorbi un ceai....
yahoorecipes.com
...si daca Markus ar face clatite (....)...:D...
google images
.....si avand in vedere ca mi-am luat capsuni si deseara fac gem...de ce nu???...poate il conving sa faca maine clatite!!:D
....dar sa revenim....
google images
...sa ascult ceva super relaxant in surdina...
.....dar ce m-ar inveseli cu adevarat ar fi:....
theblondesalad.com
ASTIA!!!!
...si care nici nu sunt chiar asa de scumpi...adica "doar" undeva la 300 Eur, dar totusi......

Pana o sa ma fac bine....maine sarbatorim ziua lui Markus, desi ieri i-a fost ziua si am avut cativa prieteni invitati, maine va fi cheful cel mare, pana luni doresc la toata lumea un weekend linistit si fara raceli....:)

Un comentariu: